söndag 1 augusti 2010

Antikmässan Helsingborg del 1

Igår var jag och en vän på Antikmässan. Vi kom dit ganska tidigt och det kändes som att där var mindre folk än förra året. Mot slutet var det mycket folk och rätt jobbigt men det kan ju bro på att vi var i den hallen där man har råd att handla.
Det är uppdelat på 3 mässhallar, i de två första är det väldigt dyrt och lite mer exklusivt. I den sista hallen är det lite mer butikskänsla över montrarna och där pågår en betydligt mer rörig kommers.

2 kommentarer:

  1. Jag var där i Torsdags. Mycket folk och höga priser! Hittade ändå några saker som jag gillade till hyfsat överkomliga priser (men absolut inte billigt).

    SvaraRadera
  2. Jag var också där. På den mässan blir det mest att titta för det mesta kostar massor. På dom två mindre mässorna som var samtidigt köpte jag några småsaker.

    SvaraRadera