torsdag 5 augusti 2010

Loppis i Hornstull

Alexandra mailade mig ang att hon ska ha en stor loppis.


Vi är samlare. På vägen har vi fyllt på med fina, konstiga, mindre eller mer vackra saker. Nu är det dags att återvinna och sälja de saker vi inte längre får plats med. På Slipgatan 13 i Hornstull står en etta fylld med saker. På lördag är det loppis, på söndag flyttar jag ut. Den måste tömmas. Det finns stolar, böcker och skor. Bokhyllor, en säng och en alldeles förtjusande tjock-tv. Och det viktigaste av allt, mängder av kläder. Marimekkotyger, Vintagejackor och mycket mer.  Allt i lägenheten är till salu. Allt ska bort.
Kom, titta, kläm och köp. Dörren står öppen.

Varmt välkomna!

PS. Vi kör kontanter dagen till ära.
Vill du veta mer? Gå med i vår
facebook-grupp.

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag vill tipsa om en ny loppis i Mölndal - adress mm hittar du på min blogg. (Det är inte jag som har loppisen, hittade den igår bara).

    http://missesblogg.blogspot.com/2010/08/loppistorsdag.html

    SvaraRadera