onsdag 24 mars 2010

Butik Östergården

Lavendelflickan tipsade mig om en av hennes favoritbutiker, Butik Östergården mellan Skövde och Töreboda.
Butiken ligger i en gammal lada och gården har varit i samma släkt sedan 1600-talet.
Med både inredning och mode är det en livsstilsbutik där man hittar både nytt och gammalt.
De säljer märken som Melmelli, Calou, All time Design, Jeanne D´ark living, Watt & Veke, Vintage by fé och Gerbera.

Butiken anordnar även kundkvällar och inspirationskvällar, tex ta med tjejgänget och prova kläder ostörda en kväll eller varför inte ha en blomsterbinderikurs. Lär mer på hemsidan.

Bilder lånade från Östergården

Bor du i närheten så passa på att åk dit på lördag 27/3 då har butiken premiär och inviger sin utbyggnad, det firas med massor av erbjudanden.


Öppettider året om
Torsdag-Fredag 11-19
Lördag 10-16
Söndag 12-17
Östergården har både Hemsida och Blogg.
Hitta dit.

4 kommentarer:

  1. Vad härligt att du la upp detta.
    Måste verkligen säga att om man bor i närheten är detta ett måste att besöka.
    kram

    SvaraRadera
  2. Besöker denna underbara butik så ofta jag kan:)

    Kram Kristina

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset!

    Du kan tro att jag kommer att besöka denna fantastiska butik när jag besöker min vän Myran i Lidköping nästa gång.
    Bara måste åka dit.

    Så ljuvligt!

    Du är en mästare på att hitta goa ställe, tack för det!

    Ha en skön vecka
    Kramisar Jeanette

    SvaraRadera
  4. Din loppiskarta är världens bästa uppfinning! Jag har genast lagt till den som en favorit!!!

    SvaraRadera