torsdag 11 mars 2010

Loppiskartan.se

Loppiskartan är en helt fantastisk sida som jag hittade igår.
Här kan man söka på loppisar och få upp dem på en karta.

Man fyller i tex den stad man vill söka i och väljer hur långt från den staden man kan tänka sig att söka, tex inom 5 km från Helsingborg. Då kommer det upp loppisar som ligger i en radie 5 km runt Helsingborg.

Om man blir medlem (vilket är gratis) kan man själv lägga till loppisar, betygsätta dem och spara sina favoriter på en egen karta.

Sidan byggs med hjälp av oss besökare, så skynda dig genast in och lägg in dina favoritloppisar.


3 kommentarer:

  1. Än en gång 1000 tack Lizen för detta underbara tips.
    Vilken kanonsida!

    Tur att jag funnit din sida, gör sakletar intresset så mycket lättare.

    Hoppas att allting är bra med dig.

    Kramisar Jeanette

    SvaraRadera
  2. åh vilken bra sida! Helt perfekt!
    Tack för en så fin blogg! Jag har flera tips på lager som jag har fått av dig!

    mvh/ amelie

    SvaraRadera
  3. Perfekt tips. Precis vad jag behövde. Jag ska nämligen inspireras lite av dig och köpa fyra trästolar att sprya/lacka om. 3 vita och en turkos. :-) Måste bara hitta stolarna först.

    SvaraRadera