söndag 7 mars 2010

Larssons Lager

I morse var jag ute på en fotorunda och passade på att svänga inom Larssons Lager i Landskrona. Jag var där ca 5 över 9 och de öppnar 9. Det var hur mycket folk som helst så jag hade ingen möjlighet att fota, för det hade bara blivit bilder på massa människor.
Det blev inga fynd för mig idag, var inte på humör att slå mig fram bland alla människor så det blev bara en snabbtitt.

Jag har fyndat här tidigare, bla ett fint skrivbord som jag sitter vid just nu.

Skrivbordet som jag nu använder som arbetsplats.


Larssons Lager har öppet söndagar året om mellan 9-18.

8 kommentarer:

  1. Härligt skrivbord, jag letar själv efter ett nätt skrivbord. Hoppas på tur.
    Ha en bra söndagskväll
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  2. Hej Louise.
    Tack för titten inne hos mig, vilken härlig sida du har! Här fanns massor att gotta sig i.
    Du frågade om bokstäverna HAV som jag köpt på http://www.lillaprovence.se var i betong. Svaret är att de är i trä.
    Ha en bra dag!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  3. Åh, vilket fint skrivbord du köpt, och vad mycket ögongodis du bjuder på! Nu ska jag kika mer...Ha en bra tisdag! Kram Therese

    SvaraRadera
  4. Jättefint litet skrivbord! Jag sitter här vid ett liknande, fast större och originalfärg.

    Kram!
    Sanna

    SvaraRadera
  5. Ett stort tack till Dig som så varmt delar med dig till oss av härliga tips om loppisar och annat smått o gott.

    Uppskattas!!!!

    Har aldrig varit på Larssons lager men det kommer med all säkerhet bli ett ställe som jag kommer att utforska.
    Roligt med nya ställen att leta grejor på!

    Verkligen ett fint skrivbord du hittat.

    Ha det gott och än en gång tack
    Kramisar Jeanette

    SvaraRadera
  6. Hej hopp....

    Vilken lycka att hitta hit:))!
    Nästa helg åker jag hem till Skåne och hälsar på familj och vänner och då tänkte jag unna mig några timmar på lördagen med att åka till Ekeby Loppis, det var några år sedan så jag hoppas den finns kvar!

    Jag kommer att smyga in här lite titt som tätt för att få tips om góbitarna....

    Kram
    Marianne

    SvaraRadera
  7. Jättefint skrivbord! Ett sånt vill jag också ha tag i..De är supersvåra att hitta! Får kanske ta mig en titt på Larssons lager. Har aldrig varit där inne! Har bara åkt förbi när jag besökt "Gläntan" som ligger ett stenkast därifrån.
    Kram Lily

    SvaraRadera