torsdag 22 april 2010

Båstad Järnvägsstation

Av en ren slump körde jag förbi Båstad Järnvägsstation och upptäckte att där låg en loppis.  Lokalen som jag tror är ett gammalt garage är fylld från golv till tak med massor av saker. Här är inte jätte fräscht men absolut inte ofräscht. Hade tyvärr inte tiden när jag körde förbi men här skulle kunna tänka mig att gå en stund och botanisera för här tror jag att man kan göra en del mindre fynd. Skymtade IKEA saker, mindre möbler, gamla bruksföremål, stolar, finare porslin, metallfat, böcker mm.



Båstad Järnvägsstation
Öppettider:
Är lite osäker men jag tror April-Oktober
Lördag-Söndag 10-15

3 kommentarer:

  1. ojojoj. jag älskar när saker hänger i taken. :-)

    Ska på Stockholm weekend market i helgen.Det ligger på Gärdet. Det är inte en loppis, mer en marknad med en del stånd som säljer från sina loppisar.


    Marknaden är varje lör och supermysig.

    SvaraRadera
  2. Åhhh der så det riktig morsomt ut og snoke rundt inne i:):)
    ha en fin dag
    eddaKlemmer til deg:)

    SvaraRadera
  3. Har varit där några gånger och aldrig hittat något. Undrar om de vill bli av med sakerna för billigt var det inte.

    SvaraRadera